Kontakt med NAV Averøy fra 4.1.2021

Grunnet nye retningslinjer gjeldende fra 04.01.21, tar NAV Averøy bare imot nødhenvendelser ved personlig frammøte. Vi ber om at dere som kan, benytter våre digitale løsninger for kontakt.

Nødhenvendelser / nødhjelp:

Vi ber deg ringe oss i forkant på vår vakttelefon, tlf. 902 20887 dersom du har behov for direkte kontakt med NAV Averøy, denne er åpen mellom kl 10.00- 13.00.

Ringeklokken på døren skal KUN benyttes dersom du ikke har telefon.

Alle besøkende ved NAV Averøy må bruke munnbind, du vil få utdelt dette om du ikke har selv.

Det vil i hvert enkelt tilfelle vurdert behov for personlig frammøte, møter som kan tas digitalt eller på telefon blir gjennomført på denne måten.

 

Vi ber alle benytte våre digitale løsninger som du kan lese om på Hvordan kommer du i kontakt med NAV nå?

På samlesiden Koronavirus - hva gjelder i min situasjon? finner du informasjon og spørsmål og svar om koronaviruset for privatpersoner, selvstendig næringsdrivende og arbeidsgivere.

 

Økonomisk sosialhjelp:

Vi anbefaler alle som kan om å benytte digital søknad om sosialhjelp som du finner på nav.no. For deg som ikke er digital, kan du skrive en søknad på papir, legge ved dokumentasjon og legge den i postkassa utenfor NAV- kontoret. Trenger du bistand til søknad/ veiledning, kan du kontakte oss på vår vakttelefon tlf. 902 20887.

Kontaktinformasjon

Wenche Kristin Halse
NAV-leder
E-post
Telefon 55 55 33 33