Kurs i kreativ skriving for ungdom 28.-29. april

Kreativ skriving  - Klikk for stort bildeOrdet kreativ skriving formet av bokstavkjeks Magnus Halten

Skrivekurs for ungdom på Averøya, 28.-29. april. Lærer: Ann Helen Kolås Ingebrigtsen.

Er du ungdom og er interessert i å lære mer om kreativ skriving? Da bør du melde deg på kurset vi skal ha fredag 28. april kl 18-20 og 29. april kl 10-14 i kantina på Averøy kommunehus. Forfatter og lærer Ann Helen Kolås Ingebrigtsen kommer for å lære bort smarte metoder og triks. Du kan øve deg i å bygge opp en spennende fortelling, lære å skape interessante karakterer, konflikt og tema og mye mer. Det blir servering av pizza på slutten av fredagskvelden og enkel lunsj på lørdagen. Gratis! Meld deg på ved å sende epost til merete.bratsberg.aae@averoy.kommune.no Begrensa antall plasser!

Kurset er en del av Ung kunst.