Gründerkaffe for gårdsgründere

Har du et gårdsbruk du ønsker å utvikle videre med nye produkter eller tjenester? Hoppid i Averøy kommune og Vindel AS skal i samarbeid med Statsforvaltaren i Møre og Romsdal og Møre og Romsdal Fylkeskommune arrangere informasjonsmøter med folk som ønsker å utvikle sitt bruk.

Når: 30. april 2024

Tid: 17:00 - 19:00

Sted: Kommunestyresalen, Bruhagen.

Går du med tanker om å utnytte et større potensiale i gårdsbruket ditt, eller kjenner du noen som ønsker å gjøre dette?

Flere innenfor landbruk kan benytte seg av de muligheter virkemiddelapparatet gir.  Innovasjon Norge, hoppid.no, Kompetansenettverk Lokalmat med flere vil informere om mulighetene, nettverk og diskutere med dere som er engasjert innen landbruket hvordan vi kan bidra inn til denne viktige næringen på best mulig måte.

Møtet er gratis og åpnet for alle.
Vi trenger din påmelding for å bestille servering.

Plakat: Møtepass for gårdsgründere VisitNordvest