Hoppid-fondet

Gründere i Averøy har anledning til å søke Hoppid-fondet om markedsavklaringsmidler.

Visste du at Averøy kommune gjennom Hoppid har et eget fond du kan søke på nå du skal starte egen bedrift? Gjennom Hoppid.no kan man søke på inntil 30 000 for å gjennomføre en markedsavklaring. En slik undersøkelse vil gi riktig og viktig informasjon for å kunne spisse selskapet best mulig mot kundene. Gå inn på hoppid.no eller ta kontakt med tore@vindel.no for mer informasjon.

Hva er Hoppid
Hoppid.no er et program som skal legge til rette for flere og bedre nyetableringer. På hoppid.no-kontoret får gründeren gratis bedriftsrådgivning, tilbud om kurs og opplæring, råd om tilskudd og finansiering, og hjelp i søkeprosesser og til nettverksbygging.

Hoppid i Averøy
Har du en forretningsidé du ønsker å utvikle? Averøy kommune har inngått avtale med Vindel for utførelse av hoppid.no-tjenesten. Og biblioteket på Averøy kommunehus er kontorsted! Annenhver tirsdag er Tore Legernes fysisk til stede på øya. Han har alt truffet noen av øyas gründere, og gleder seg til å treffe flere av dere. Kom. KOM!

Tore Legernes Vindel

Les mer om Hoppid i Averøy

Målet med hoppid.no er å skape nye og levedyktige bedrifter, mangfold i arbeidslivet og økt verdiskaping og å styrke Møre og Romsdal som gründerfylket. hoppid.no er et samarbeid mellom Møre og Romsdal fylkeskommune, kommunene, Innovasjon Norge og Statsforvaltaren i Møre og Romsdal.