Bestill møte med byggesaksbehandler

Nå kan du enkelt bestille møte med en byggesaksbehandler på våre nettsider. Møtet kan være fysisk, på telefon eller på teams. Standardtid for møte er en halv time. Dersom du tenker det tar lengre tid kan du bestille 2 møter i sammenheng.

Ordningen medfører at det ikke lengre er mulig med drop-in hos byggesaksbehandler.

Vi håper denne bookingløsningen kan bidra til en rask og forutsigbar dialog mellom innbyggere og saksbehandlere, og en mer effektiv saksbehandling.

Innbyggere som har behov for en avtale med byggesak, men som ikke har mulighet til å benytte seg av bookingløsningen, kan få hjelp ved å ta kontakt med kommunens servicekontor.

Bestill møte med byggesaksbehandler her

Kart over Averøy med omegn - Klikk for stort bilde Illustrasjonsbilde som viser kartutsnitt med Averøya og nabokommuner