Carina Ellingvåg tilbake der hun trives aller best!

Vi har gleden av å ønske Carina Ellingvåg velkommen tilbake til Averøy kommune og som enhetsleder for Botjenesten. Hun er godt kjent i kommunen vår, både blant brukere, pårørende og samarbeidspartnere av Botjenesten. Hun har vært her før - i 10 år som fagleder. For tre år siden fikk hun jobben som daglig leder ved Nordmøre Krisesenter og har med seg nyttig erfaring fra denne jobben. Nå er hun tilbake til tjenesten som står vernepleieren aller nærmest. Her trives hun!

Hun startet lederjobben i april og er godt i gang med alt en enhetsleder har ansvar for; fag, personal og økonomi.

Carina Ellingvåg er enhetsleder ved Botjenesten i Averøy kommune

Carina er glad i mennesker, engasjert og har et stort og godt nettverk - både i jobb og på fritiden. Hun er omsorgsfull, står stødig i faget - og utfordringene. Hun har videreutdanning innen velferdsteknologi, veiledning, helsepedagogikk, legemiddelhåndtering og administrasjon. Fritiden går med til familie - mann, barn, bonusbarn og storfamilien, sier hun og når hun (sikkert en sjelden gang) har alenetid, blir det med å "se en dårlig serie på Netflix" ler hun.

Vi ønsker Carina velkommen tilbake i storfamilien Averøy kommune og ønsker lykke til!